čtvrtek 29. ledna 2009

Myš bodlinatá - Pat(ynka) a Mat(ýsek)


V září jsem na burze terarijních zvířat neodolala a musela jsem si koupit páreček myší bodlinatých, které tam byly určené jako krmivo pro hady. Prodejce se na mě díval skrz prsty, když jsem po něm chtěla, aby mi dal páreček... Každopádně jsem neprohloupila. Tyto aktivní myšky, údajně neochočitelné, se k sobě velice měly a v říjnu se jim narodily dvě mimča. V prosinci další tři. A tak teď doma máme 7 myší bodlinatých. Péče o ně není náročná. Stačí jim budka k úkrytu, rulička z toaletního papíru, jako podestýlka hobliny. Jako krmení používám klasickou směs pro hlodavce a jako zpestření si občas dopřejí mouchu či granulku pro kočky. Co nesmí, je ovoce, zelenina a tráva, tohle všechno je nadýmá. Nepohrdnou rozinkou, chlebem ani oříškem.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za radu,mám také páreček a nedavno se nám narodilo malé myšátko .Jenže druhý den po jeho narození sme ho našli mrtvé.Jeho matka nebo otec ho zřejmě sežral.Když ted hledám řádnou pomoc a radu našla jsem vás a budu se raději řídit Vámi.Hledala jsem někoho kdo už má s tím zkušenost.Na internetu jsem četla že myšky by neměli mít v kleci kolečko,aby se jim neutrhl ocásek.Máte také kolečko??A také tam bylo že pár dnů po narození myšátka se má mládě odebrat od rodiču.Jak ste to udělala Vy?